dilluns, 18 d’octubre del 2010

REALITAT? - Quin mapa conceptual tenim de la realitat? Quin podríem tenir? (Realitat de segon ordre)

Us adjunto un vídeo que parla sobre la consciència de la realitat on vivim, o la cosicència que podríem tenir d'aquesta realitat que ens envolta... és extret del programa "What the Bleep Do We Know!?". Hi ha temes molt interessants! Si en voleu fer un cop d'ull, al youtube, seguint aquest enllaç, n'hi ha molts i subtitulats en castellà!





Fent un cop d'ull dels comentaris al respecte, m'ha agradat la manera d'expressar el significat del vídeo d'aquesta persona:
"En efcto, la "realidad" es une espejismo donde simulamos la existencia ... el pensamiento no es mas que un protocolo creado y dado por un pensamiento creador superior a este u otro plano. Somos sueños que pueden soñar."

2 comentaris:

  1. Un documental que vaig estar a punt de proposar-vos a classe, Cristina! Per qui no el conegui pot ser un autèntic i "real" descobriment!

    ResponElimina
  2. Hola Cristina!

    Una gran troballa aquest vídeo! Mentre el mirava m'emocionava i alhora em produïa perplexitat. La ciència sovint ha tractat el tema de la trascendència (en tant que potencial humà) com un tema estrictament religiós i fins i tot esotèric.

    I ara, mentre veia aquests científics de la física quàntica parlant d'espiritualitat i de la potencialitat creadora que tots tenim, se m'ha fet força extrany!

    M'ha agradat molt el moment on la protagonista del vídeo s'observa a ella mateixa, i veu el seu propi "jo".

    "Conócete a tí mismo" deien els grecs, i quanta raó tenien.

    Moltes gràcies per aquest vídeo Cristina!

    Fins aviat!

    ResponElimina